tisdag 9 december 2008

Today



Idag hade vi sovmorgon *YES* började 11:15


Jag gick upp vid halv tio gorde mig iordning och åt frukost.Jag matade Henke och Chippen. Sedan gick jag upp till A och vi tog bussen och jag såg att jag bara hade 5 kr kvar på buss kortet f*n jag kommer inte hem.Vi mötte Pipan på vägen.
När vi va i skolan va de en halv timme tills vi började så vi smakade lite på Julbordet.
Första lektionen va Tyska :/
Sen hade vi ett hål på 50 min sen skulle vi ha grekisk fest med G så vid 13.00 började vi det va 3 pjäser innan vi skulle spela upp. Alla skratte jätte mycket och vi hade roligt, jag såg VÄLDIGT rolig ut i min peruk :P
Efter vår va de 2 pjäser till sen läste vår lärare upp några läxor vi hade gjort.Efter det så fick vi lite grekisk mat och en piggelin. När vi va klara så slutade vi.
Jag gick bort till J:s kontor och fick lite pengar så ja kunde komma hem.
När jag va hemma så tog jag de bara lugnt tills vi skulle äta sen skulle jag rida.
Efter stallet Duchade jag (tog typ allt varmvatten)
och om en litemn stund ska jag sova


Inga kommentarer: