onsdag 10 december 2008

Dagen....

Hade sovmorgon som vanligt idag.
Hade biologi först. Vi skulle prata om Tobak och då sa hon '' Lugna ner er nu killar så ska ni få se en söt tjej'' och så fick vi ett papper på en naken tjej och så stog det om vad som händer om man röker. Vi såg typ film med. Sen i slutet sa hon att hon skulle samla in papprena men om vi ville fick vi behålla pappret på den naakna tjejen och killarna bara ''YEEESSS''
Sen va det Idrott hade Volleboll (Jag e sämst på det!!).
Efter idrotten hade vi lunch sen Bild och efter det Tyska.
Sen sista lektionen hade vi matte och Miss K som skulle va med mig ida inte hade något annat och göra va med på matten :P
Hon satt och gjorde matteläxa och vi räknade något papper.

Sen gick jag och Miss K hem till henne. Där lagade vi pasta och såg på Kung Fu Panda. En bra film tycker Jag!
Sen så bar det av hemåt. Väl hemma åt jag och fixade med läxor. Nu ska jag snart sova har sovmorgon imon, börjar kl 10.00 får sova 2 timmar mer :) Sen är det bara 1 timme och 50 minuter i skolan för vi har tidig dag :) Efter skolan ska jag gå hem till Farmor :)


En bild jag gjorde om som jag gillar :)

Inga kommentarer: